دينا الشربيني عن تامر حسني: كنت بحبه قبل ما اشتغل معاه

0 7٬142

تفاعلت النجمة دينا الشربيني مع احتفال الفنان تامر حسني بانضمامها لبطولة فيلمه الجديد “تاج” المعلن عرضه ضمن موسم أفلام عيد الأضحى 2023، وكشفت عن الفارق بين انطباعها عن المطرب المصري قبل وبعد التعاون معه، وقالت إنها سعيدة بالتعاون معه.

ونشرت دينا الشربيني مجموعة صور من كواليس فيلم تاج، عبر صفحتها الرسمية بموقع الفيس بوك، وعلقت عليها قائلة: “تامر.. مهما اتكلمت أو قلت مش هعرف أشرحلك أنا سعيدة اد ايه بكلامك.. أنا كنت بحبك وبحترمك جداً على المستوى الفني”.

وأضافت: “دلوقتي لما عرفتك بحبك وبحترمك جداً على المستوى الشخصي.. ربنا يوفقك وينجحك اكتر واكتر وإن شاء الله تاج يكسر الدنيا زى كل اعمالك علشان المجهود الجبار اللي انت عامله فيه اللي انا شخصيا شوفتوا بعينى”.

وتابعت دينا الشربيني في لقائها مع برنامج كلام نواعم على قناة mbc: “مبسوطة بالمشاركة في فيلم تاج مع تامر حسني، ومبسوطة بالعمل معاه، أنا كنت بحبه قبل ما اشتغل معاه، ولما اشتغلت معاه اكتشفت قد إيه هو إنسان طيب وجدع ونضيف، ومبسوطة بالمشاركة في الفيلم”.

وواصلت قائلة: “إللي بيتفرجوا على الفيلم مش هيعيطوا، وقولت له ازاي محدش عمل الموضوع ده؟، وبحب في تامر كمان أنه بيعمل الحاجة من قلبه، وهو لا ينام تقريباً حرصاً على شغله”.

وحرص تامر حسني، على توجيه رسالة إلى الفنانة دينا الشربيني، بعد موافقتها على مشاركته بطولة فيلمه الجديد «تاج»، ونشر مجموعة صور من الكواليس عبر حسابه الرسمي بموقع إنستغرام، وعلق قائلاً: “النجمه الجميله دينا الشربيني نورتي فيلمك (تاج) ويارب الفيلم يكمّل سلسلة نجاحاتك الكبيره إللي كسرتي بيها الدنيا، ربنا يكرمك ويكرمنا معاكي”.

استعمال المضامين بموجب بند 27 أ لقانون الحقوق الأدبية لسنة 2007، يرجى ارسال رسالة الى:
[email protected] - [email protected]

قد يعجبك ايضا